Parking i Camping Fly Resort w Łebie

Regulamin obiektu FLY House Kopań i ŁEBA

Regulamin Obiektu FLY House służy w celu zapewnienia spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.

§1 Jak wynajmujemy nasze Domki

  1. Domek w Obiekcie wynajmowany jest na doby.
  2. Jeśli gość nie określi czasu pobytu wynajmując domek przyjmuje się, że domek został wynajęty na jedną dobę.
  3. Doba w Obiekcie rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 11:00 dnia następnego. Istnieje możliwość przedłużenia doby za dodatkową opłatą: 50 PLN/za każdą godzinę do godziny 18.00. Po godzinie 18.00 naliczona zostanie równowartość kolejnej doby.
  4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godz. 9.00 dnia, w którym upływa termin wynajmu domku.
  5. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

§2 Kogo gościmy w naszych domkach

  1. Gość Obiektu nie może przekazywać domku innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
  2. Osoby niezameldowane w Obiekcie mogą przebywać w domku Gościa od godz. 7.00 do godz. 22.00. Po godzinie 22.00 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z Gośćmi w pokoju.
  3. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Obiektu, wyrządzając szkodę mienia Obiektu lub Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników Obiektu lub innych osób przebywających w Obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Obiektu.

§3 Jak działają nasze domki

  1. Do każdego meldunku wydajemy standardowo dwie karty magnetyczne , dzięki którym można otworzyć domek , włączyć w nim prąd oraz mogą również służyć jako forma płatności za hotelowe Usługi tzn. art. spożywcze w barach , wypożyczalniach sprzętu sportowego i plażowego. Taki rachunek jest rozliczany na życzenie gościa lub w dniu wyjazdu.
  2. W naszych domkach standardowo jest ogrzewana całorocznie łazienka. Gość może to ogrzewanie wyłączyć wg. życzenia.
  3. Domki są również przygotowane do ogrzewania całodziennego przestrzeni mieszkalnej – jest to usługa dodatkowo płatna wg. cennika i aby z niej skorzystać należy zgłosić ten fakt na Recepcji.

§4 Nasze obowiązki wobec gości

  1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o natychmiastowe zgłaszanie ich w Recepcji, co umożliwi obsłudze niezwłoczną reakcję.
  2. Obiekt ma obowiązek zapewnić:
    1. warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
    2. bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
    3. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Obiekcie,
    4. sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
    5. sprawny pod względem technicznym domek; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Obiekt dołoży starań, aby - w miarę posiadanych możliwości - zamienić domek lub w inny sposób złagodzić niedogodności.

§5 Wcześniejszy wyjazd gościa

  1. Przy wcześniejszym wyjeździe Gościa Obiekt nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od umowy.
  1. Obiekt prosi aby w takim przypadku zgłaszać w miarę możliwości chęć wcześniejszego wymeldowania do godziny 19.00 – jest to konieczne aby ochrona obiektu zezwoliła na wyjazd w godzinach nocnych

§6 Dodatkowe Usługi w obiekcie

Na życzenie Gościa Obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

  1. udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą
  2. budzenie o oznaczonej godzinie,
  3. przechowanie bagażu (Obiekt może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie posiadających cech bagażu osobistego), chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa,
  4. przechowanie (w czasie pobytu Gościa w Obiekcie) pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną w sejfie w pokoju lub w sejfie w Recepcji Głównej Obiektu, chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. Obiekt może odmówić przyjęcia tych rzeczy tylko wówczas, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo, jeżeli w stosunku do wielkości lub standardu Obiektu mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca.
  5. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane pieniądze, papiery wartościowe i cenne przedmioty, w szczególności kosztowności i przedmioty mające wartość naukową lub artystyczną, jeśli nie zostaną one pozostawione na przechowanie w sejfie w Recepcji Głównej Obiektu.

§7 Ciszę i spokój- cenimy bardzo

  1. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 23.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
  2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

§8 Obowiązki naszych Gości

  1. Każdorazowo opuszczając domek Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
  2. Gość Obiektu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  3. W domkach obowiązuje zakaz smażenia produktów na głębokim tłuszczu w tym w szczególności Ryb , potraw ze smażonych ziemniaków oraz suszenia grzybów.
  4. Ręczniki stanowią wyposażenie domku. W przypadku zaginięcia ręcznika Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia kosztem 80 zł za sztukę.
  5. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w domkach piecyków elektrycznych, suszarek do grzybów , frytkownic i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
  6. W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów w tym elektrycznych.
  7. W Obiekcie obowiązuje zakaz ładowania pojazdów elektrycznych poza miejscami do tego przeznaczonymi. Nie wolno do tego celu wykorzystywać instalacji domków.

§9 Co się dzieje jak gość o czymś zapomni

  1. Jeśli gość zapomni jakiegoś swojego przedmiotu – proszony jest o jak najszybsze poinformowanie Recepcji Obiektu. Obsługa – jeśli odnajdzie przedmiot – zabezpieczy go na Recepcji i postąpi z nim zgodnie z sugestią gościa.
  2. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w domku, będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku braku takiej możliwości ( brak kontaktu z gościem ) Obiekt FLY House przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego.

§10 Goście w swoim futrze

  1. Obiekt przyjmuje zwierzęta domowe za dodatkową opłatą w kwocie 70 zł / doba.
  2. Wszystkie szkody w mieniu Obiektu bądź mieniu innych Gości oraz zabrudzenia wymagające dodatkowej pracy personelu spowodowane przez zwierzęta będą indywidualnie wyceniane przez Dyrekcję Obiektu, a ich kosztami będą obciążeni Właściciele np. za zabrudzoną lub uszkodzoną pościel, meble, wykładziny.
  3. Właściciele są zobowiązani do zapewnienia posłania dla swojego pupila , gdyż korzystanie przez zwierzęta z kanap i łóżek jest zabronione.
  4. Właściciele są odpowiedzialni za zachowanie ciszy przez swoje zwierzęta i niezakłócanie spokoju innym Gościom. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości bądź personelu , Obiekt zastrzega sobie prawo do żądania usunięcie zwierzęcia z Obiektu.
  5. W miejscach ogólnodostępnych właściciel ma obowiązek trzymania psa na smyczy oraz ras uznanych za agresywne w kagańcu.
  6. Zabrania się wprowadzania zwierząt na place zabaw dla dzieci.
  7. Właściciel jest obowiązany każdorazowo sprzątać odchody pozostawione przez swoje zwierzę.

§11 Opłaty i koszty pobytu

  1. Opłata rezerwacyjna wynosi 30% kosztów pobytu, pozostałą kwotę gość opłaca w dniu przyjazdu.
  2. W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja zwrotna w kwocie 800zł w gotówce lub pre-autoryzacji karty kredytowej.
  3. W przypadku skrócenia pobytu , kwoty pozostającej do wskazanego końca terminu pobytu , obiekt nie zwraca.

§12 Postępowanie w przypadku pożaru W razie zauważenia dymu lub ognia prosimy:

  1. Natychmiast zawiadomić Recepcję (numer telefonu +48500240142 lub numer 112 podając adres i numer domku lub pomieszczenia oraz opis zdarzenia.
  2. Stosować się ściśle do poleceń personelu Obiektu, który jest odpowiednio przeszkolony.
  3. W przypadku zarządzenia ewakuacji korzystać z wyznaczonych dróg (plan znajduje się w przedpokoju lub przy drzwiach wyjściowych z pokoju).

Życzymy Miłego Wypoczynku

Zespół FLY J

Przejdź do góry strony